En inblick

Det är ganska svårt att komma igång, trodde det skulle vara lättare denna gången att skriva.
Så, hästar. Fina djur. Haha. Just nu inte så mycket med de, jobbat i ett år nere i Skåne och flyttade hem lite innan jul pga  v ä l d i g t  speciell arbetsgivare. Där jobbade jag iallafall med att rida in unghästar och vara försökskanin på vild/nya hästar!
Det jag sysslar med nu är Like no Other, Rebeckas unghäst. Nyligen igångsatt efter vila och ska nu matchas inför 3 årstesten. En mycket bra unghäst, väldigt bra huvud. Ska bli roligt att bestämma helt själv i jämförelse när man har någon annan som ska ge dumma råd som själv aldrig suttit på hästen.
Det är väl i stort sett vad jag sysslar med just nu. Saknar dock "mina" fina dressyr hästar .. (hoppryttare egentligen).

Sen måste jag också tillägga att Whitney Houston hittats död inatt. Mycket sorgligt på en bra sångerska.
Dagens bild:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0