Kickstart

Tänkte göra ett nytt försök med det här.
Behöver skingra mina tankar och vad kan vara bättre än att skriva.
Inte för att jag kommer dela med mig av det djupaste, men skriva om ytan kanske underlättar en hel del.
So I hope.
Försökt ändra med bloggen men tji fick jag. Har ingen aning om vad jag håller på med och den vägrar byta profilbild?
Den här bloggen kommer handla om mitt liv från de flesta sidor. Mina vänner, hästarna, pluggande/jobb, tankar och livet ur mitt perspektiv.
Alla möjliga kommentarer är välkomna, yttrandefrihet är prio ett.
Let´s get started?
Inridning av 3 årigt sto till 3 årstesten .Inridning av 3 årigt sto.
Förfest

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jag ska bli läsar-stalker nummer ett!! ;-P

2012-02-12 @ 10:16:48
URL: http://www.jagsaknarebba.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0